Extreme Scalping En Handleiding Hoë Frekwensie Handel ( Hft )


Extreme scalping en handleiding hoë frekwensie handel (HFT) 17 Mei 2014 Deur Al Brooks Reduksie advertensie absurdum "As ek meer geld kan maak op die 5 minute as op die daaglikse grafiek, ek sekerlik kan baie meer op die 1 minuut grafiek te maak." Dit ignoreer die praktiese beperkinge van die menslike brein ... ons is nie rekenaars, en ons het die regte tyd perke vir ons vermoë om inligting te verwerk en besluite te neem akkuraat. As ons nie genoeg tyd het, ons is meer geneig om slegte besluite te neem. Vir die meeste handelaars, moet hulle handel kaarte wat nie meer as 20 bars per uur hê. Die meeste moet 5 minute grafiek of selfs 'n hoër tydraamwerk handel. Wat lyk voor die hand liggend op 'n gedrukte grafiek na die afsluiting, wanneer jy al die bars kan kyk aan die regterkant van jou sein bar, is gewoonlik nie voor die hand liggend real time. Ook, 'n kroeg lyk dikwels baie anders in die tweede dat dit sluit as wat dit het selfs 'n sekonde vroeër. Dit beteken dat 'n handelaar het baie minder tyd dat wat hy dalk glo toe hy kyk na 'n grafiek aan die einde van die dag. Ek sien setups om óf koop of verkoop of hetsy op byna elke bar gedurende elke dag. Alhoewel ek die meeste van die handelaars kon neem, ek doen nie, want die neem van 40 of meer paaltjies per dag is dreineer en nie pret, en op hierdie stadium in my lewe, ek veel eerder Opstellings wat pret sowel as winsgewend te neem. Indien jy intik of uitgang op elke maat soos jy dag handel termynmark, buitelandse valuta, of die aandelemark aanlyn? Dit is duidelik dat nie, maar wees bewus daarvan dat daar handel geleenthede op elke sekonde van die dag, nie net wanneer 'n sekere patroon teenwoordig is. As jy die marksiklus, wat die mark doen op die oomblik, en hoe om te struktureer en bestuur ambagte te verstaan, is jy in 'n posisie om 'n winsgewende handel te eniger tyd van die dag te maak.

Comments

Popular Posts