Chicago , Il - Student Getuigskrifte


Lees wat ons studente sê: 4.8 sterre - wat gebaseer is op 58 resensies & Ldquo; Goed beplande met 'n uitstekende onderwyser en fasiliteit & rdquo. Issa Muasher. November 2015 & Ldquo; Ek het met OTA vir 'n paar maande nou. Die ondersteuning en die hulpbronne wat ek het vir my beskikbaar het niks anders as my kennis en vertroue in die handel te verbeter gedoen. Dankie ouens. & Rdquo; Dan Andedo. November 2015 & Ldquo; Op die Chicago plek, die personeel; Haider, Nizar, Dawid, Remie, Maria, Mike en die instrukteur, Dan suiker, is baie professioneel en kundig en is daar om jou te help op enige manier moontlik. ! Hulle letterlik jou vriende, werklik groot mense & rdquo geword; Scott Loconti. Oktober 2015 & Ldquo; opgelei in 'n groot omgewing met professionele, suksesvolle handelaars en in staat is om handel te dryf met hulle of lewe of op die xlts beslis my lewe ten goede verander. Hulle het my die kans om 'n droom te draai in 'n werklikheid word. . Danksy & rdquo; Charles Sanders. Oktober 2015 & Ldquo; Ek hou van al die beraders en onderwysers wat ek het die plesier van die vergadering en leer uit; Dit is verfrissend om 'n perspektief te kry oor hierdie onderwerp van mense wat eintlik gedoen het aan hierdie of te doen het met dit tot op hede. Beide instrukteurs, Gregg indovina en Craig Weil, was baie geduldig en behulpsaam met enige en alle vrae. Elke instrukteur aangebied baie goeie kennis van die inligting dienooreenkomstig te bekom, hulle gehelp om my swakker punte in sterker kinders & rdquo. Anthony Orrico. September 2015 & Ldquo; Die program is baie insiggewend en die beraders en personeel is baie vriendelik en rdquo. Lynn Hall Jr Augustus 2015 & Ldquo; Uitstaande, bekragtig die Investment; sal die Skool gebaseer op die materiaal, pre-verkope professionaliteit en die uitstaande gehalte van onderrig te beveel. Finale Graad: A. & rdquo; David Kamran. Julie 2015 & Ldquo; Ek geniet die gemeenskap ervaring van die klaskamer omgewing en in staat is om met ander studente wat soortgelyke doelwitte en ervarings & rdquo; Joel Dembo. Junie 2015 & Ldquo; Ek het gekom in hierdie kursus enigiets oor handel sonder om te weet. Ek het baie van die wanopvattings, maar na die kursus wat ek kan sê dat my kennis uitgebrei. Ek verstaan ​​wat die mark is, en wat dit is nie en ek is vol vertroue dat ek 'n handelsmerk wat gebaseer is op kennis in plaas van aan die raai & rdquo plaas. Amadu Bah. mag 2015 & Ldquo; Die leeromgewing is uitstekend. Die instrukteur en die personeel is baie professioneel en vriendelik. Die leeftyd natuurlik weer neem geleentheid is die hoofrede vir my sukses met handel, rykdom en inkomste & rdquo. Dean Hassell. mag 2015 & Ldquo; Ons benodig 'n stewige metode om geld te maak met die platforms wat ons toegang tot so ons geld kan groei vir aftrede het. Ek weet dat ek kan probeer om iets te doen en klaaglik misluk as ek nie die regte opvoeding het. OTA gevul daardie behoefte, nou is ons besig is om die dinge wat ons geleer het om te werk vir ons & rdquo. Kevin Dayton. April 2015 & Ldquo; Ek was nie seker wat om te verwag na die bywoning van kursusse met ander maatskappye, maar dit natuurlik heeltemal blaas my weg. Wat ek geleer het is heeltemal verander my leefwyse; my vertroue in die handel, geld bestuur en, in genera, L en bygevoeg basiese dissipline in alle aspekte. Dankie, OTA, dankie, Larry Jacobson & rdquo. Atul sheth. Maart 2015 & Ldquo; Online Trading Akademie het vir my 'n groot begrip van die finansiële markte gegee, maak my 'n groter beheer oor my finansies & rdquo neem. Peter Panczyszyn. Maart 2015 & Ldquo; Ek leef 3 uur van die sentrum. Kom in vir die 4 uur soggens klas, gevolg deur die 3 markdag tydsberekening natuurlik gehelp my laat besef dit is iets wat ek kan passievol wees. Die grootste enkele beslissende faktor wat my gehelp om te besluit om te verbind tot die 7 dag Pro Trader natuurlik gepaard met my 5 dag Futures Trading kursus is die vermoë om 'terugneem die kursus' soveel keer as ek wil. Ek eintlik herhaal die Pro Trader natuurlik nou vir die eerste keer. Die voordeel is, ek het my kennis aansienlik versterk. Ek sou enigiemand wat dit oorweeg om hierdie kursus, hierdie koste beveel, om die waarde te verstaan, wat terug verower die kursus is van onskatbare waarde. Verdere, die gevoel van die gemeenskap wat deur die hulpbronne bevorder (instrukteurs, XLT, aanlyn handel gemeenskap) is aansienlik van onskatbare waarde. Algehele, Ek is trots om 'n deel van die familie OTA & rdquo wees. Tim Bahl. Februarie 2015 Bill Decker. Januarie 2015 Jericho Casper Von draak. Januarie 2015

Comments

Popular Posts