Voorbeeld Handel 1 Electronic Arts ( Arts )


Voorbeeld Handel 1: Electronic Arts (ERTS) Die mees aangevra ding wat ek deur my e-pos is "Kan jy meer handel voorbeelde?". Ja ek kan! Hier is 'n voorbeeld van kortsluiting n voorraad met behulp van die Handelaars Aksie Zone strategie (TaZ). Op 15 Junie het die mark was oorgekoop. Dit beteken dat ek sal wees om al my pogings in kort setups. Neem 'n blik op die volgende grafiek: Die 10 SMA is onder die 30 EMO en Williams% R is oorgekoop (hoër as -20). Dit sê vir my dat die mark het 'n hoër as gemiddelde kans val. So, dit is tyd om te kyk vir 'n kort setups. Ek het 'n TaZ scan naby die einde van die verhandeling dag en ek vind ERTS: Dit voorraad het geweet up in die Handelaars Aksie Zone en het 'n lomp oorweldiging patroon gevorm. Lekker. Maar eers wil ek kyk na die uurlikse grafiek. En hier is dit: Die pyl is waar ek kortsluiting dit. Maar, die belangrikste ding op hierdie grafiek is die gebied wat ek omkring. Dit konsolidasie is wat gaan my te beskerm teen 'n verlies (my stop gaan daar bo.) Dit sou baie moeilik wees vir handelaars om die prys te beweeg bo die weerstand vlak. Hoekom? Omdat voor dat konsolidasie was 'n groot aanloop. So, is die handelaars wat lank in daardie aanloop was nou gekonfronteer met 'n belangrike besluit. Moet ek verkoop? En die antwoord is ja! Hulle moet verkoop omdat die vorige momentum het oorreed. So, hierdie verkoop druk is wat die handel in my guns beweeg. So, wat is die rede waarom ek ERTS kortsluiting. Swing ambagte nie altyd so uitwerk goed, maar baie van hulle doen. Jy kan swaai handel moeiliker dat dit maak. Maar hoekom?

Comments

Popular Posts